La masturbació femenina
Fa temps que amb les amigues parlem d'aquest tema i de provar-ho i tal, però la majoria mai ho hem fet i no tenim ni idea de què fer ni com fer-ho. M'agradaria que ens donessiu conselles pràctics per començar a masturbar-se ja que moltes tenim por de fer-nos mal o tampoc ens atrevim a fer-ho perquè no sabem per on començar
Cristina Albó

Hola,
¡Què genial que parleu de masturbació entre vosaltres!
No hi ha una única manera de masturbar-se. Heu de descobrir què us agrada a cadascuna de vosaltres i com us agrada estimular-vos. La nostra recomanació és que primer de tot observeu els vostres genitals i el vostre cos, que us familiaritzeu amb ell. Localitzeu cada part i creeu-vos un mapa mental del vostre cos. Després moveu-vos des de la curiositat i aneu descobrint sensacions. Recordeu que el clítoris serveix única i exclusivament per produir plaer. No oblideu també que el gran òrgan sexual és el cervell i per tant és important estar connectada amb allò que esteu fent, amb pensaments que us excitin, etc.
Us adjuntem un vídeo amb diferents formes de masturbació femenina:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com