No sé masturbar-me
Ho he provat poques vegades, és cert, però no aconsegueixo sentir plaer masturbant-me. Necessito consell sobre com fer-ho i trucs per a arribar a l'orgasme! Merci!
Cristina Albó

Hola,
No hi ha una única manera de masturbar-se. Has de descobrir què t'agrada a tu i com t'agrada estimular-te. La nostra recomanació és que primer de tot observis els teus genitals i el teu cos, que et familiaritzis amb ell. Localitza cada part i creat un mapa mental del teu cos. Després mou-te des de la curiositat i vés descobrint sensacions. Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per produir plaer. No oblidis també que el gran òrgan sexual és el nostre cervell i per tant és important està connectada amb allò que estàs fent, amb pensaments que t'excitin, etc.
T'adjuntem un vídeo amb diferents formes de masturbació femenina:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com