Vui Canviar
No magrada com.soc ni fisicanent ni per dintre sempre a la hora de fer parelles em.quedo sola i nosee no tinc gaires amics i tots els que tinc els estic perdentt necesito ajudaa
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que t'acceptis i t'estimis a tu mateixa, estigués segura de qui ets, serà llavors quan t'agradis. És molt important estimar-nos a nosaltres mateixos, cada persona que hi ha en el món és especial i diferent, diferent no vol dir millor o pitjor. Estic segura que tens grans coses a dins que són precioses però et costa veure-les.
Quan estem de "bajón", costa molt identificar les coses bones que tenim, i el més fàcil és pensar en les coses que no ens agraden (NO vol dir que siguin dolentes). Intenta pensar en aquelles coses que t'agraden de tu.
Et recomenm que miris una pel·lícula "Qué guapa soy! Tracta d'una noia que no esta agust amb la seva vida, i fa un canvi d'autoestima (s'accepta i s'estima tal com és) i tot el que no li agradava de la seva vida, li agrada i està molt agust! Crec que és una bona opció perquè vegis la importància d'estimar-nos i acceptar-nos.
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)