Diferencia d'edats
Hola :)
Vaig coneixer un noi a un foro de música, i parlem casi cada nit per facebook... No ens hem vist la cara ni re, però sé que no s'ha fet un perfil de mentida.
M'agrada molt, nose si estic enamorada, pero penso en ell cada moment del dia i espero a la nit per poder parlar, però té 11 anys més que jo. No li he dit el que sento, perque sé que ell no sent el mateix, soc molt més petita i nomes em veu com una amiga...
Com em puc desenamorar d'ell?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que si et proposes que no pot ser, a poc a poc te l'aniràs traient del cap. Valora abans la idea de dir-li el que sents. Tu estàs segura de que ell no sent res per tu? Perquè et pots plantejar dues coses: fer-li saber el que sents , o , si valores que no vols fer-ho perquè no te la vols jugar a perdre l'amistat, doncs temps al temps. Et recomenaria alhora també que procuris omplir-te el dia de diferents coses a part de parlar pel fòrum, que tinguis diferents coses on posar l'atenció, que no sigui massa atenció evocada a ell. Així el podràs anar oblidant. Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga