Consulta
Hola tinc 15 anys i soc vegetaria des de estiu fa uns dirs hem vaig tellar i la pell costa que se me curi podria ser que tingues algun deficit de algo.
Cal dir que sempre he cicatritzat a poc a poc
Judit Àvila

Bon diaaa!!
Primer de tot donar-te les gràcies per consultar els teus dubtes en el nostre espai! A més la teva consulta és molt interessant!
La primera pregunta que et faria és: des que has canviat els teus hàbits alimentaris i has decidit passar a una dieta vegetariana, has anat a algún especialista? O t'has fet algun anàlisi a veure com et va aquesta nova dieta en el teu cos? Si et preocupa la teva salut jo et diria que anessis a mirar-ho. Quan canviem els nostra hàbits alimentaris podem generar canvis en el nostre cos i en la nostra salut. Hem d'entendre que el nostre cos necessita una serie de nutrients, vitamines, proteïnes, greixos, etc., per poder funcionar i poder tenir tota l'energia per aguantar el dia a dia. Quan eliminem la carn de la nostra dieta hem de ser conscients que el nostre cos ens continuarà demanant tot allò que aquesta ens aportava. Per tant, haurem de trobar una alternativa que ens cobreixi aquestes necessitats. La millor manera és anar a un especialista que ens ajudi a regular la nostra nova manera de menjar a les nostres necessitats.
Esper-ho que aquesta resposta resolgui els teus dubtes i acabi amb les teves preocupacions!
Fins la proximaa!!!
Judit.