Imatge
Fa temps em vaig començar a sentir malament amb el meu cos,madia 1,68 i passava 57.Primer vaig començar a pendra lexans i com que veia que no feiem res vaig passar a vòmits,vomtiava una mitjana de 1 cop al dia,feia molt esport i menjava poc,menys quan tenia atacs...Vaig arribar a pesar 52,6 (tot això amb un més més o menys).Vaig parar de fer tonteries ja que ho vaig comentar alguna amiga meva,en plan vaig explicar al que havai fet i em van dir que si no parava es xivaven els meus pares.Ara amb nadal i tot he engreixat 1,5kg tinc atacs de gana però no vomito....Tinc molta por de recaure ja que jo l'any que ve vull fer un intercanvi i si torno a fer tonteries no podré anar a estudiar fora...I la veritat ns que fer...
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
No tinguis por, pel que ens comentes ets conscient del que vas estar fent i del que vas patir, això és una gran eina per evitar tornar a episodis passats. Me n'alegro que tinguis amigues tant bones i que t'ajudessin a parar aquestes tonteries, estigues amb elles i si et torna a preocupar parlar-ho amb elles, que segur que et voldràn tornar a ajudar.
El consell que et donem és que t'estimis i t'acceptis tal com ets, i passis temps amb gent bona que t'ajudi. Si has pogut evitar-ho una vegada, ho podràs fer una altra, has de confiar en tu i no tenir por.
Estima't i accepta't
Andrea (psicòloga)