Alimentacio
Soc una noia obesa pero ara edtic fent una dieta. El que vinc a dir es que em va venir la reglar i no he notat cap canvi al meu cos com estirar-me o aprimar-me. Que puc fer?
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Com bé comentes,  estas en l'adolescència què és una etapa hi ha molts canvis però no tots els cossos són iguals i els canvis seran iguals a un cos o un altre. El més important és acceptar el nostre cos tal com és, naixem amb una constitució què és complicada canviar-la, per tant el consell que et donem es que no t'obsessionis i t'acceptis.
Entenem que si estas fent dieta, estas en mans d'un professional i ell sabrà millor que ningú quins consells donar-te en el que es refereix a la dieta. Perquè com hem dit, cada cos és diferent i cada persona te una constitució diferent, per això és tant important portar una dieta en mans d'un professional perquè ens dissenyarà la dieta en funció de les necessitats del nostre cos, una dieta especifica per nosaltres. El paper del dietista o del nutricionista, no només ha d'estar en l'inici de la dieta, sinó seria interessant que anés veient el progrés.
Accepta't, estima't
Andrea (psicòloga)