No puc engordar
El meu dubte es, perquè per molt que mengi el que no està escrit no engordo ni un gram? Es que em sento molt prima i vull engordar una mica, tampoc massa, però per molt que mengi a totes hores cualsevol cosa, no engordo.
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Has de saber que naixem amb una constitució què és molt difícil de canviar, pel que el millor que pots fer és acceptar-la i no obsessionar-te en voler menjar més per engreixar-te. El consell que et donem, és que vagis a un especialista, un nutricionista o un dietitsta, per a que et faci una dieta en funció del teu cos, la teva constitució i les teves necessitats. No facis cas de les dietes que hi ha per internet o per les xarxes socials, són dietes generals que no tenen en compte les necessitats de cada cos. No hi ha dos cossos iguals, cada cos necessita uns aliments o uns altres. Els aliments ens aporten vitamines i nutrients necessaris, pel que un professional sabrà quins aliments i quin equilibri amb l'alimentació, t'ajudarà a aconseguir el teu objectiu.
Accepta't, estima't
Andrea (psicòloga)