Alimentació
Fa uns anys que estava prima i al pas del temps m’he anat engordin i em va fer sentir acompleixada en lo meu cos! Anava a córrer 1 o 2 dies a la setmana i no em feia gens d’efecte, podria ser perque vaig anar poc temps! m’agradaria tornar-ho a començar però em fa pal.
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem, és que no et sentis acomplexada amb el teu cos, el millor que pots fer és acceptar-te tal com ets. Neixem amb una constitució que hem d'acceptar, perquè a vegades és molt difícil poder-la canviar, pel que millor és acceptar-la. No t'obsessionis i et marquis uns dies obligats per anar a correr, l'important és estar actius, anar caminant als llocs en la mesura que puguem, pujar per les escales, etc. Quan ens marquem uns objectius obligats, pot passar que per la situació que sigui (per temps, perquè estem malalts, etc) no poguem fer-ho i és aquí quan ens obsessionem i ens afloren sentiments negatius. Pel que, el millor que pots fer és anar mica en mica.
Accepta't, estima't
Andrea (psicòloga)