VULL PERÒ NO HO FAIG
Es com que a vegades m'agrada el meu cos i a vegades l'odio (les cames concretament). Intento menjar mes sà i fer mes esport però al final no ho faig i ho pago amb mi mateixa
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que t'acceptis tal com ets i no t'obsessionis per intentar canviar. Cada cos és diferent i el teu és perfecte per a tu. Et recomanem que no odiïs les teves cames, el millor que pots fer és acceptar-les. Neixem amb una constitució que  és molt difícil canviar, podem fer petits canvis o millorar alguna cosa. Menjar sa i fer esport és important per la nostra salut però saps realment el què és? Menjar sa significa menjar equilibrat, menjar de tot (tots els aliments són necessaris pel nostre cos, ens aporten energia i nutrients que necessitem) i tenir una bona relació amb el menjar, la freqüència en que menjem els aliments. Per altra banda, l'esport és important però no significa que cada dia hagis d'anar al gimnàs o corre 1h, significa estar actius, anar caminant als llocs, pujar per les escales, etc.
Un altre consell que et donem és que no t'obsessionis en fer esport i menjar saludable, perquè quan no ho podem fer (sigui pel motiu que sigui) ens sentim culpables i ho "paguem amb nosaltres mateixos" com bé dius. Fes-ho quan et vingui de gust, quan tinguis temps, ja veuràs com poc a poc aquests sentiments negatius marxaràn.
Accepta't, estima't
Andrea (psicòloga)