Aprimar-se i depilació
Hola,
estic a Irlanda estudiant i allà mengen molt malament i molts hidrats de carboni. El cas és que m’he engreixat uns quants quilos i quan torni a casa no sé q fer per poder aprimar-me. No sé quina dieta hauria de seguir...
També volia demanar quin és el millor mètode de depilació de les cames. És molt dolorosa la cera?? O la crema és millor?
Espero que em pogueu respondre.
Gràcies!
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que no t'obsessionis amb els quilos que has augmentat en la teva estància. El canvi d'alimentació sol provocar aquest augment, però pensa que en un temps tornes a casa i l'alimentació tornarà a ser la que estàs acostumada. Si vols fer algun tipus de dieta quan arribis, el millor que pots fer és anar a un professional, un dietista o un nutricionista, perquè et faci una dieta en funció del teu cos. Tots els cossos són diferents i necessiten coses diferents, pel que no facis cas de dietes que surtin a internet o a les xarxes socials, ja que aquestes dietes són generals i no tenen en compte el teu cos, pel que no t'ajudarà a aprimar.
L'altre tema que comentes, no et podem dir quina opció és la que millor o menys mal et farà, ja que com hem dit abans, cada cos és diferent. Qui millor t'ho sabrà dir pel tipus de pell o pel tipus de pel que tens, és l'esteticient (professional de la depilació).
Estima't
Andrea (psicòloga)