jo mateixa
doncs, ja fa molt temps que no em veig be. no es qye estigui grassa pero tampoc tinc un cos 10 i em sobren quilets. m he arribat a fer tot tipus de remeis i coses per aprimar pero res i no estic comode amb mi mateixa. no vull el típic concell de estimat, nose que, etc. necessito concells per aprimar.
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Has de saber que no existeix el cos 10, no hi ha cap cos perfecte ni cap cos millor que un altre. Per tant, no intentis buscar aquest "cos perfecte" que creus, el teu cos és perfecte per tu!!
Si no estas comode amb tu mateixa i vols aprimar, el millor que pots fer és anar a un especialista, a un nutricionista o un dietista, ells t'aconsellaràn què és el que millor que pots fer pel teu cos. Com hem dit abans, cada cos és diferent i cada cos te unes necessitats, pel que millor que no facis cas de les dietes o remeis que puguis veure per interent, perquè no t'ajudaràn a aprimar. El que t'ajudarà és anar a un professional i, encara que no vulguis sentir el tipic consell, acceptar-nos és molt important, hi ha coses del nostre cos que no podem canviar, millor acceptar-les.
Estima't
Andrea (psicòloga)