Pees!
Fa cosa d'un parell d'anys va morir una familiar meva i ho vaig passar tan malament que vaig perdre 10 kg en 2 mesos. La cosa es que no he recuperat la gana i no paro d'aprimar-me. Ara bé, el problema està en que ara que m'he aprimat no em veig prou prima, la gent em diu que ho estic massa i fins i tot estic per sota del pes mínim, però jo faig el possible per menjar sa i per no menjar quan realment no tinc gana, tot i que impliqui el dejuni. Però si menjo molt o menjar "basura" no em sento del tot malament. Aleshores estic molt desconcertada, no sé que em passa, si realment tinc algun problema greu o no...
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Ens sap molt greu el que ens comentes de que vas passar-ho malament…
Aquestes situacions ens afecten i ens posen molt tristos però hem de saber què
aquestes coses són naturals i la gent que estimem pot marxar…
Pel que comentes portes 2 anys patint i això es veu reflectit en el teu pes
i en el menjar. És molt difícil ajudar-te per aquí, t’aconsellem i t’animem a
que ens truquis al 93.454.91.09 (associació contra l’anorèxia i la bulímia),
així et podrem ajudar millor i tu podràs explicar-nos el que realment et
preocupa. T’atendran psicòlegs que sabran donar-te millor els consells que per aquí.
Una abraçada!
Andrea (psicòloga)