Fluid
Cada dia que pixo hem natejo be pero sempre al cap de una estona hem baixa com un fluid com de color blanc i hem taca les bragues i sempre hem deix una olor rara, quan estuc sentada en una cadira avegades hem puja la olor i m'esntra vergonya
Hem podrieu dir q es aquest fluid??🙃
Cristina Albó

Hola,
Aquest fluid podria ser el flux vaginal.
El flux vaginal és un fluid corporal que apareix a la vagina a partir de la pubertad. Serveix per a lubricat i humidificar la vagina (igual que altres mucoses del cos com la boca, el nas o els ulls). Aquest flux pot variar en quantitat, textura, color i olor en funció del moment del cicle menstrual o de la fase vital que estiguem vivint (embaràs, ovulació, lactància, postpart...).
Si sentim que el color o l'olor canvien i no correspon als canvis que pot tenir degut al moment del cicle hormonal, aleshores és important consultar-ho amb la ginecòloga o la llevadora.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com