Depilació vulva
Em depilo amb gillette —> creixen molt rapid i fan ferides, picor...
Em depilo amb maquinilla —> fa mal i a part diuen que així es creen els pèls encarnats.
Com m’he de depilar llavors???? I no em digueu q no ho fagi perquè de veritat q no puc anar sense depilar quan quedo amb un noi... Potser quan tingui novio algun dia doncs ja li diré si no li importa que vagi no depilada però mentre no en tingu de novio, seguiré depilant-me quan surti de festa o quedi amb un noi.
Judit Àvila

Bon dia guapaaa!
Gràcies per consultar sobre un tema tant polèmic i privat!!
Jo no em ficaré en si t'has de depilar o no, això és decisió teva! Només et diré que pensis en perquè ho fas i per a qui. El més important és que tu et sentis a gust amb tu mateixa i més en aquestes situacions d'intimitat. Ara, si només et depiles per els nois, pensa que pa gustos colores. Així, que potser et trobes algun noi que li agradi més al natural.
Sigui com sigui, m'expliques que has intentat depilar-te les zones íntimes amb gillette i amb maquinilla i no han acabat de donar els resultats que tu esperaves. Doncs les opcions són les mateixes que amb la resta del cos. Així, que pots depilar-te amb gillette, maquinilla i cera freda o calenta. L'altre opció és anar a una esteticient professional que t'ho faci, perquè fer-s'ho una mateixa a vegades és complicat de gestionar.
Així que espero que trobis la opció que millor s'adapti atu i que puguis lluir-lo al teu gust!