Estries
Aquest estriu m’han aparescut moltíssimes estries al cul i no sé a que és degut. No he aprimat ni engordar, potser he aprimat un kilo. Crec que estan creixent noves estries i no estic fent res estrany i estic flipant. Tinc amigues que han aprimat moltíssim aquests darrers anys però ni una estria.... wtf
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Les estries és algo normal en les noies, totes o la gran majoria en tenim, per tant no ho podem eliminar del nostre cos. No ha de ser perquè t'hagis aprimat o hagis engreixat, totes les noies i dones ho tenim. Estàs en una etapa (adolescència) que surgeixen molts canvis en el nostre cos i potser això és una de les raons per les quals t'hagin aparescut. No et comparis amb les teves amigues, de si en tenen o no, perquè tard o d'hora elles també en tindràn.
Des del meu punt de vista, les estries és una cosa que ens defineix a les dones i no són algo lleig, sinó tot el contrari, a mi m'agraden.
El millor que pots fer, és acceptar-les i ja veuràs que inclús t'agradaran.
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)
Laia Reventós
Hola bonica,
Primer de tot gràcies per consultar-nos!
Totes, absolutament TOTES les dones d'aquest planeta tenen estries, en major o menor quantitat.
El cos està en constant canvi i és molt comú que t'hagin aparegut. Pel que veig ets del 2004 i per tant deus tenir entre 15 i 16 anys. El teu cos està en ple desenvolupament i les estries són una prova d'aquests canvis.
No t'has de preocupar per absolutament res! Les estries són part del nostre cos i les hem d'acceptar.
Espero haver-te ajudat.
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.