Mai he tingut un orgasme o no ho he sapigut detectar
Hola! Tinc un problema i es que em canso molt rapid de masturbar-me i tampoc se ven be com fer-ho. A més mai he tingut un orgasme i si lhe tingut no he sapigut saber que allò era un orgasme. Em podrieu ajudar? Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola,
L'orgasme és una sensació subjectiva, però físicament consisteix en unes contraccions a nivell de musculatura pèlvica que fan que hi hagi una tensió i relaxació i que en un moment determinat es desencadena la sensació de màxim plaer.
Ara bé, l'objectiu de les relacions sexuals no hauria de ser l'orgasme, l'orgasme hauria de ser la conseqüència d'un bona estimulació eròtica i sexual, física, psicològica, emocional i mental.
T'animem a que primer et coneguis, que sàpigues ubicar totes les parts de la teva vulva, que la reconeguis a la perfecció i que una vegada ja et coneguis a nivell visual, aleshores, hauries de poder començar a estimula-te a nivell tàctil, t'adjuntem un enllaç d'un vídeo on podràs veure diferents formes d'estimular la zona del clítoris:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com