.
Fa uns dos mesos vaig començar a intentar perdre pes (tant intentant vomitar el que havia menjat com intentant no menjar). Els meus pares ho van saber i ho vaig deixar de fer i em van dir q si tornava a passar que els hi digues.
Fa una setmana mes o menys vaig tornar a començar, però quan intento vomitar no puc, soc com immune als dits... la opció de no menjar no la veig possible... que puc fer, demanar ajuda?
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Entenem que intentes provocar el vomit per voler-te aprimar no?
El consell que et donem és que abans de demanar ajuda a professionals, els hi diguis als teus pares tal i com et van demanar l'altre vegada. Ells en aquell moment critic que vas tenir, et van saber ajudar i vas deixar de fer-ho, per tant, és una bona opció que els hi tornis a dir perquè et puguin tornar a ajudar.
Si la teva intenció és baixar de pes, et recomanem que vagis a un especialista, a un nutricionista o un dietista. Tot i què, el més important és que t'acceptis tal com ets, d'aquesta manera no et sorgiran aquests desitjos de voler aprimar.
Si ho vas poder frenar una vegada, ho podràs fer una segona, ets molt forta! Anims!
Accepta't i estima't
A
Andrea (psicòloga)