Crec que sóc molt mala amiga
La meva millor amiga (mai ens hem dit que som millors amigues però és la persona amb qui més confiança en tinc i és una txorrada dir "millor amiga ") val doncs ella faria tot per mi, és una gran persona i me l'estimo amb bogeria però ella és la típica de treure tot 10 i jo 9 i algun 10. Ella m'ajuda en tot i és la millor amiga que es podria tenir perquè a part alguns temes més complicats que podrien causar grans discussions hi estem d'acord i això ajuda molt en una amistat. Però què passa? Doncs que de vegades li tinc enveja perquè és anorèxica i està molt prima (i jo encara que no estigui malament vull estar més prima però no puc fer esport perquè no tinc temps i ja menjo molt sa) i a part de que jo tinc més amics amb els que m'ho passo molt bé (i sé qui és la gent amb la que puc ser i amb la que no perquè no sóc de les popus al meu cole) hi ha una gran amiga o això considerava que es porta com super bé amb ella i li tinc molta enveja.
Sé que no li hauria de tenir "enveja " a la meva amiga perquè a part ella té molts però que molts problemes personals i jo tinc molta sort de viure la vida de visc però hi ha coses que no puc canviar i mai es podrà fer res.
Estrella Dorca

Hola!
És natural que a vegades ens comparem amb els altres, però si sabem fer el que has fet en la teva consulta (posar-ho en context i analitzar també altres aspectes), ens ajuda a prendre-ho amb relativitat. Segurament sempre trobarem persones a qui admirem i això també ens pot ajudar a millorar.
Tot i així, el tema corporal és un tema delicat. No ens ensenyen a estimar el nostre cos  i pot ser que en alguns casos ens costi acceptar-lo. Però la gran pregunta és: tenint en compte que tindrem aquest cos tota la vida... què fem? l'estimem i el mimem o l'odiem i el maltractem?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico