Abdomen pla
Hola adolescents.cat!
Recentment he estat buscant informació, provant entrenaments... per aconseguir un abdomen pla com el de les revistes.
El q passa es que res m ha funcionat i ja no se que fer. Els meus pares no em deixen fer dietes i no tinc gaire temps per fer exercici. (Com a molt podria fer uns 15 min diaris)
Espero que hem pogueu donar una solució.
Moltíssimes gracies per tot el q feu❤️
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que no intentis aconseguir el que veus a les revistes, moltes vegades les imatges que surten estan retocades. Això que ens comentes de 15 minuts diaris és una bona opció i molt saludable, tots hauriem de fer 15 minuts d'esport diari. No  t'obsessionis amb el que veus a les revistes o si el teu abdomen no és pla com a tu t'agradaria, el més important és acceptar-nos tal com som, no hi ha dos cossos iguals, per tant no intentis assemblar-te a algu. El teu cos és perfecte per tu.
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)