Nose que ferrdd
Tinc una amiga que te bulímia, ens demana a les seves amigues que ens menjem el seu menjar perquè li fa por que li senti malament i ens diu que vol un psicòleg però que no vol drilis als seus pares. Nose que fer, quan em demana que si em menjo el seu menjar no se que fer i crec que hauria dajudarla pero no se com fer-ho. Ajudeu-me sisplau.
Sorry perr les faltes
Laia Reventós

Hola bonica,
Fas molt bé de posar-te en contacte amb nosaltres per saber com ajudar a la teva amiga.
El que no podeu fer les seves amigues és protegir el seu problema menjant-vos el seu menjar...així no l'ajudeu.
El que podeu fer és animar-la a venir a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (C/Mallorca 198),   trucant al 93 454 91 09 o enviant un correu a acab@acab.org.
Allà rebreu orientació i informació i pautes sobre com ajudar a la vostra amiga. No té cap cost monetari, és un servei gratuït. Estaria molt bé que ella també s'animés a venir i a explicar la seva situació  com ho veu ella.
Espero haver ajudat.
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.