No se què pensar
Fa cosa de 6 mesos vaig començar a baixar molt de pes (15kg) i ara els meus pares em diuen que estic massa prima i que probablement tingui anorèxia.
Jo no em veig grassa ni res d’això però he buscat els símptomes i hi ha que coincideixen. Creieu que sóc realment anorèxica com diuen els meus pares o es que no estan acostumbrats a veure’m?
Laia Reventós

Hola Bonica.
Baixar 15kg de pes en 6 mesos és molt. Són uns 2,5kg per Mes. és una pèrdua molt dràstica de pes.
A què li atribueixes aquesta pèrdua de pes?
És normal que els teus pares es preocupin per tu i la teva salut.
Nosaltres no et podem dir si tens una anorèxia o no, no et coneixem.
Ara bé, si tens dubtes et recomano que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (tèl. 93 454 91 09) o enviant un correu a acab@acab.org .
Podràs rebre una orientació de forma gratuïta i podràs parlar tranquilament del que et passa. No perds res per intentar-ho i és una manera de sortir de dubtes.
Espero haver-te ajudat i moltes gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres.
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.