ajuda si us plau
Hola
estic grasa (1.70m i pero 100kg, tinc 16 anys) però no ser que fer pq tota la meva familia ho està. Jo no li dono molta importancia en el meu fisic pq tothom es diferent. Però la meva familia em presiona per cavia el meu fisic i no m'agrada. Ja he provat d'aprimarme pero no ha funcionat i crec q aixo be de genetica.
Ns q fer.
Gràcies.
Laia Reventós

Hola bonica,
Com bé tu dius, No s'ha de donar importància al física ja que cadascú té el cos que té i és com és.
És difícil canvia hàbits per tu sola, hauríeu de posar-vos d'acord amb els teus pares per canviar hàbits per a que siguin més saludables. I d'aquesta manera seguir un estil de vida saludable (fer activitat física diària, menjar de tot però de forma equilibrada i evitant els processats i fregits, beure molta aigua, etc.)
No et poden demanar que canvïis tu la manera de menjar si ells no s'impliquen. tots heu de posar de la vostra part. I si veieu que no teniu els coneixements bàsics per canviar aquests hàbits, aleshores estaria bé posar-vos en mans d'un professional (metge, nutricionista, etc)., que us orienti i us doni eines sobre com menjar més saludable, com cuinar, cada quantes hores menjar, etc.
Bé, espero haver-te ajudat guapa.
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.