no se masturbar-me
Tinc un problema i és que només arribo a l'orgasme quan em masturbo jo sola i d'una forma específica. Quan era petita, com molts nens i nenes, vaig descobrir jugant que si em refregava amb un coixí sentia plaer, i vaig seguir fent-ho fins que vaig ser conscient de que allò era masturbar-se (ja que quan era petita no sabia realment el que era). La cosa és que a mi aquesta forma de masturbar-mem, ja m'anava bé. Els problemes van arribar quan vaig començar a tenir relacions amb altres persones i no hi havia manera que arribés a l'orgasme. Vaig estar molt de temps amb un noi i no ho vam aconseguir, per molt que m'esitmulés el clítoris i altres coses que vam provar. Fa poc em vaig comprar un satisfyer, perquè havia escoltat que era una meravella i vaig pensar que potser m'aniria bé pel meu "problema". La cosa és que m'agrada el que sento, però no és suficient i tampoc hi arribo. És una qüestió que m'angoixa i que no se com solucionar, ja que m'agradaria poder gaudir al 100% amb les demés persones i també jo sola sense haver de recórrer al coixí.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola!
Primer és important no obsessionar-nos amb el tema, perquè aleshores pot passar que estiguem més pendents de l'orgasme que de gaudir, i això no ajudarà a que la cosa millori.
Pots intentar simular l'estimulació que sents quan et fregues amb el coixí, amb les mans, intentant fer la mateixa força, intensitat de moviment i pressió, i veure si així aconsegueixes aproximar-te a les sensacions que sents amb el coixí.
Recorda també que el cervell és el nostre gran òrgan sexual, i per tant, també és important en què estem pensant, si connectem amb el que estem fent i utilitzem la fantasia sexual per potenciar la nostra excitació i plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga