dieta
hola, amb la meva mare fa unes setmanes vam començar a fer una mena de dieta pro no per perdre pes, sinó per menjar saludable ja k era una de les coses k ens costava a les dos.
Però a mi m'agradaria començar una dieta per perdre pes i la meva mare pensa que no hi necessito. Jo vull intentar-ho per veure si així em sento millor amb mi mateixa.
Però no sé com començar i/o fer un plan de dieta.
Laia Reventós

Hola bonica.
Veig que tens entre 13-14 anys. Per la teva edat No és recomanable fer dieta per perdre pes perquè encara estàs en període de creixement i és essencial tenir coberts totes les necessitats alimentàries i no fer restriccions.
En canvi, és mot positiu que amb la teva mare us haveu interessat en menjar productes més saludables. Ara bé, la clau està en menjar de tot però de forma equilibrada. Sense restriccions ni fixacions.
Per sentir-te millor amb tu mateixa, la manera no és fer dietes ni controlar el que menges, sinó tenir un estil de vida saludable i tenir una Bona Autoestima! Això és el que importa realment; estimar-te, acceptar-te, cuidar-te, respectar-te, valorar-te i NO JUTJAR-TE!
Espero haver-te ajudat.
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.