Tinc molt poca autoestima
Hola, soc una noia i tinc molt poca autoestima. Soc molt negativa, soc molt insegura amb mi mateixa i doncs tinc por q aixo pugui afectar a ľhora de coneixer a algu. També em desvaloro molt, moltes vegades em vacilo a mi mateixa perquè com que sento dins meu que no serveixo per res i que nomes li arruino la vida a la gent doncs em desvaloro molt. Espero que em pogueu ajudar. Gràcies
Estrella Dorca

Hola!
L'autoestima és un concepte que inclou dos aspectes: el que creiem que pensen de nosaltres (o com ens veuen els altres) i el que creiem sobre nosaltres mateixos (com ens veiem).
A vegades, per la història que hem viscut, no és fàcil tenir una imatge positiva de nosaltres mateixos, per això és molt important aprendre a ser REALISTA. Què vull dir? Doncs ser conscient que segurament hi ha coses que no faig gaire bé, però també n'hi ha algunes que em surten bé i d'altres que domino força.
Escriu-te en un paper a la vista totes aquelles coses que et surten bé: encara que siguin una tonteria, però ens ajuden a fer-nos sentir bé.
Escolta també les coses agradables que et diuen les persones que t'estimen.
Sovint tenim un filtre i només escoltem les desagrables ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico