masturbació
he intentat fer-me dits pero no aconsegueixo donar-me plaer, mes aviat em fa mal el simple fet de posar-mi els dits (no m'entren a la vagina)no sé com fer-mo perquè em vull comprar la copa menstrual si no aconsegueixo ficar els dits per la vagina no se si la podré treureeeee ;((((((((
Cristina Albó

Hola Anonim@t,
Per a sentir plaer no cal introduir els dits per la vagina, la majoria de terminacions nervioses de la vulva es troben a la zona del clítoris i al seu voltant. T'adjuntem un video per a que puguis veure diferents maneres d'estimular la zona i que puguis anar coneixent-te a poc a poc, traçar el mapa erògen dels teus genitals i descobrir com va reaccionant el teu cos.
Pel que fa a l'ús de la copa menstrual més que per treure-la, necessitaràs introduir-la i per a fer-ho cal ubicar bé la zona. T'animem a que si et fa mal introduir-te un dit, consultis amb la ginecòloga o la llevadora de la tarda jove.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com