banyes?
Hola, la nit de cap d'any vaig sortir de festa amb els meus amics. Tinc nòvio i ell també va sortir amb els seus amics (anem a 2 colles diferents). El cas és que ja vam quedar que quedariem una estona o altra de la nit, però cap a les 3 o així, perquè els dos tinguessim temps d'anar amb els nostres amics. Quan va passar aquesta estona i quan vam quedar, els dos anavem contents ja fins i tot ell una mica passat, però res de l'altre món.
Vam anar a donar un vol i em va dir q una noia li havia fet un petó a la galta i q se li havia insinuat de liar-se. Jo li vaig dir en aquell moment q no passava res q si ell no havia fet res no estava enfadada ni res. Vam passar la nit, perfecte. Però l'endemà al migdia quan ens vam aixecar em vaig trobar un whatsapp q aquella noia resulta q shavia llançat i el meu novio no s'havia apartat. Es van fer un pico amb llengua pero a linstant ell es va apratar. Ell em va dir que no m'ho va dir a l'instant perq no volia xafar-me la nit ni la festa, però que li anava menjant per dins i per això mho va dir quan es va aixecar.
Em va dir lo típic q se n'arrepentia que no volia tallar amb mi noseque... va plorar (ho sé pq em va enviar un audio) i amb tot el que em va dir jo crec que si que se'n va arrepentir però ell mateix sap que ha deixat marxar una part de la nostra relació perq ara sempre malpenso d'ell... ho hem parlat molt, moltíssim, i ens ha anat molt bé als 2, no som d'aquells que ens callem, preferim explicar-nos-ho tot i aixi a part de desfogar-nos, va bé per saber com se sent l'altre (la comunicació q per nosaltres és molt important).
La meva consulta és aquesta:
1. com puc fer que em marxi aquest pensament del cap (perq la noia va a la nostra classe i la veig cada dia)?
2. com puc fer perquè li torni a tenir confiança al meu nòvio?
3. ho considerieu cuernos si només va ser un pico, no va ser un lio... nose què en penseu?
Estrella Dorca

Hola:
Començo per la pregunta 3. Sou vosaltres, i en aquest cas tu, qui ha de decidir si aquest comportament són banyes o no. I també, si posar-li aquesta etiqueta "banyes" implicaria alguna cosa a la relació.
1 i 2. Per tal de recuperar la confiança en la teva parella i també perquè marxin els pensaments negatius, és important que la confiança i la seguretat vagi tornant. Per una banda tens la seguretat que us ho expliqueu tot. I per altra banda, pots demanar-li que tingueu algun tipus de gest còmplice per quan et sentis una mica insegura.
És normal que durant uns dies estiguis més preocupada per aquest tema, però veuràs com mica en mica la vostra relació s'enfortirà.