Indecisió
El meu novio i jo, portavem 1 any i mig. Encara que, durant aquest any i mig, m'ha estat enganyant moltes vegades. Jo ho deixava passar, no ho veia tant important. Ell em deia que no em mentiria més, pero seguia fent-ho. Cada cop, les mentires es feiem més grosses i ho seguia deixant-ho passar. Fa una setmana que ho haig deixat. Però, el trobo a faltar, recordo tots el moments que he passat amb ell. Sento que el necesito. No paro de recordar-me que, si m'ha mentit tantes vegades, ho seguirà fent si continúo amb ell.
Però, crec que és hora de mirar per mi. Que haig de fer?
Estrella Dorca

Hola anònima,
Trencar una relació pot ser molt dolorós. La teva decisió és molt valenta i té a veure amb la teva pròpia autoestima. Tu marques els límits amb els altres i si ell ha traït la teva confiança repetidament... és molt probable que  ho segueixi fent.
Així que intenta envoltar-te de persones que estimes, de les teves amistats i familiars. Fes activitats agradables i deixa que els pensaments de tornar amb ell passin davant teu. Els deixes passar i després et concentres en els motius pels quals has pres la decisió. Haurà canviat alguna cosa? segurament no, així que ja tens una resposta.
Una abraçada molt gran
Laia Sala
@laiasala.psico