Preguntes
Hola! Tindria unes preguntes:
. El liquid preseminal conté esperma i pot embarassar?
. Si et masturben, pot haverhi risc d'embaràs?
. Com es poden distingir els simptomes de la regla amb els d'un embaràs?
Moltes gràcies per tot!
Mariona Busto

Hola PC!
Anem per parts contestant els teus dubtes:
1. El líquid preseminal pot empènyer espermatozous que hagin quedat en el conducte i per tant, encara que les probabilitats d'embaràs són baixes, no podem dir-te que hi ha risc zero.
2. Amb la masturbació no hi ha risc d'embaràs. Si es produeix ejaculació, que sigui lluny dels genitals femenins per evitar riscos.
3. Doncs a vegades és complicat diferenciar-ho, perquè en els primers moments els símptomes poden ser molt similars. La manera d'assegurar-nos és fer-nos una prova d'embaràs quan tinguem un retard en la menstruació.
Esperem haver resolt els teus dubtes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto