Els granets hem tenen boja
Porto un temps que hem surten molts granets i vaig boja cercant remeis i cremes perquè per coses privades no puc anar al dermatoleg així que vull consultar-vos a vosaltresque mai falleu. Tinc delmatitis i hem surten molts granets ultimament i punts negres que em puc posar a sobre de un granet perquè em marxi ? Quines cremes em recomanarieu?
Laia Reventós

Hola guapa!!
Primer de tot gràcies per escriure'ns!!! Ens agrada molt poder-vos escoltar i ajudar.
Aquesta preocupació l'hem tingut totes, ja que en aquesta edat tots són canvis i els granets són part d'aquests canvis.
El consell que et podem donar és que facis petits canvis en l'alimentació, hi ha aliments (per exemple, la xocolata) que faciliten l'aparició de granets. També és improtant hidratar-te bé, veure molta aigua. No vol dir que deixis de menjar xocolata i que no et puguis pendre una coca-cola de tant en tant, però el que si que pots fer és reduir-ne el consum.
El que comentes de les cremes, nosaltres no som experts en això i et recomanem que vagis a un dermatòleg o si no pots per coses privades, a la farmàcia mateix segur que t'aconsellaràn millor.
Espero haver-te ajuda't amb aquests consells i que tinguis clar que els granets són passatgers.
Una abraçada,
Laia