Val la pena esperar x perdrela?
Holaa, m’agradaria saber si em podries ajudar.
Voldria saber si val la pena esperar per perdre la virginitat. Es millor perdrela amb algu q estas en una relacio amorosa o en veritat dona igual esperar i ferho amb qualsevol (tmp dic qualsevol persona q conegui una nit i dsprs no ens veiem mes sino un conegut)?
Per una banda penso q si la perdes amb algu q magrada (no haig destar sortint amb ell) i llavors acabessim malament dsprs dncs ho passaria pitjor dhaverla perdut amb ell.
I, tambe penso q si coneixes algu q ja us heu liat i fet d tot menys foll*r i ho heu parlat d fer-ho potser maniria millor encara q no es la meva parella però hi ha una mica de confiança.
Vull saber si val la pena esperar o no ja que mhan fet bastant mal sentimentalment i no vull passarho malament en haverla perdut amb la persona equivocada i no se si val la pena esperar o no ja que he conegut algu q ens em liat i tot lexemple q he dit abans i sap q soc verge i ell no ho es i ho voldriem ferho pro ns si mestic equivocant i hauria desperar.
Tmb, ho he intentat fent abans però no entrava i com estava nerviosa ja q no coneixia gaire la persona.
Tambe voldria saber q x quan la perdes si em podries deixar consells pq no estigui tant nerviosa en que si es trenca o mestic equivocant o no i estar en el present.
Necessito ajuda sisplau en aquest dubte, gràcies x toot
Cristina Albó

Hola Ànoniimaaaa,
El que realment és important és que tu estiguis segura de la decisió que prens; que tinguis clar que en qualsevol moment pots canviar d'opinió i decidir frenar; i que tinguis la confiança que amb qui donis el pas respecti qualsevol decisió que prenguis; i que sigui una relació consentida i desitjada per ambdues parts.
Que prengueu mesures de salut i utilitzeu preservatiu per a evitar embaràs no desitjat o una Infecció de Transmissió Sexual. Que estigueu en un lloc segur, i que disposeu de temps per a estar l'estona que necessiteu.
La persona és amb qui donar el pas pot ser important o no, segon per qui sí, i segons per qui no. el que és important ets tu.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com