Ns quin titol posar
Hola. Aquest estiu vaig tenir una relació amb un noi que ja havia estat el meu nòvio feia un parell d'anys però vam durar poquíssim i aquest estiu ho vam tornar a intentar.
Li vaig dir que acabava de sortir d'una relació complicada i ell em va jurar que no em faria mal ni res per l'estil.
Cosa que al final va ser mentida ja que em va enganyar amb dos o tres paves, també em vaig enterar per amics que tenim en comú que ell només volia estar amb mi per tenir alguna tia per fer lo que a ell li interessava (crec que ja s'entén sense que ho hagi de dir).
A part, fa poc em va obrir i em va començar a dir que ell sabia que s'havia passat amb mi però que en part li sudava, i coses pitjors.
Jo crec que a ell l'he superat, però tot lo que em va fer no. Sóc una persona molt ''innocent'', que confia molt ràpid en la gent, i ara noto que em costa molt tornar a confiar en un tio.
Tinc amigues que fins i tot em diuen que parli amb me mare i li digui que m'aniria bé anar al psicòleg i parlar-ho, però jo trobo que és un tema bastant tonto com per anar a un psicòleg.
Que hauria de fer?
Estrella Dorca

Hola!
Ostres quina situació més desagradable! La manipulació és una forma de violència i a vegades és difícil detectar-la!
Anar a un professional de la psicologia ens ajuda a posar nom a les coses que ens passen, a aprendre a valorar-les de manera diferent i poder superar alguna situació. Sentir-te més segura de tu mateixa i de la teva manera de ser també pot ser un dels objectius de la teràpia.
Si sents que aquesta situació et bloqueja i fa que no puguis avançar i confiar en altres relacions, potser serà positiu que busquis ajuda ;) (ja sigui a familiars, amistat o professionals), però no deixis que aquesta persona construeixi la teva autoestima, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico