sent el mateix que jo?
hola,
porto uns dies pensant en que hauria de fer, porto mesos parlant amb un amic d'un familiar un any mes petit que jo, tot va força be em segueix el rollo ens enviem cors i xurrades d'aquestes, el problema és que a mi m'agrada peró jo no se del tot si li agrado, i sento que ja es hora de fer una altre pas , peró no se com, a més jo passo molts nervis peró se que si espero molt jo tot aquest temps estarè "patint" en fi que sento que ara es el moment però, com? i quan?
per una altre banda si em puguessiu donar algun consell per saber del cert si ell sent el mateix per mi ho agrairia.
merci.
Estrella Dorca

Hola!
Per mala sort no hi ha cap forma de saber si algú està interessat en nosaltres... bé, de fet només n'hi ha una: preguntant-li!
Si sents que ara és el moment de dir-li el que sents, endavant! Sigues clara amb el missatge i, si ho vols, demana-li què sent ell.
Si l'estil directe no va amb tu, també ho pots fer de manera més subtil, dient-li que t'agrada una persona, que no saps què sent per tu, com li agradaria a ell que li diguessin una cosa així, si ell sent alguna cosa per algú... potser també veuràs si et segueix el joc ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico