Ajuda
Bona tarda, volia fer-vos una consulta per saber que fer en una situació que no sé com actuar.
Aquest any he començat batxi i he començat a sortir amb un noi just al començar el curs. El que passa és que està molt estressat per tota la feina que tenim i no sap com manejar-ho. M'he oferit en ajudar-lo molts cops però és com que no accepta la meva ajuda i cada vegada el noto més preocupat pels estudis.
Va decidir acabar la relació perquè no tenia temps per quedar però ens seguim estimant, així que quan ens veiem segueix havent bastant carinyo.
M'agradaria poder-lo ajudar perquè poguem tornar a sortir, ja que considero que els dos som més feliços així.
Què és el que podria fer?
Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola Clàudia,
Em sap greu escriure't això, però tu no pots fer res perquè l'altra persona vulgui estar amb tu...
Ell ha pres aquesta decisió (segur que no deu haver sigut gens fàcil!) i has de respectar-la. Ell té els seus motius per creure que deixar la relació l'ajudarà a estar millor. Per tant, ha de ser ell el que valori si aquesta decisió l'ha ajudat o no.
De moment tu t'has de centrar en tu. No pots ajudar a algú que no vol ajuda (sé que és complicat). Busca activitats i companyies que et facin sentir bé... i si vols posa't un termini per veure si ell valora de nou la situació. Si veus que al cap d'unes setmanes no hi ha cap canvi... hauràs de començar a fer el dol per aquesta relació i començar a tancar-la...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico