AMISTATS
Hola bones, fa bastants mesos que em ronda un pensament pel cap i no sé com posar-hi remei. Sóc una noia que la veritat no tinc ni un grup d'amics amb els que poder sortir o quedar els caps de setmana, tampoc tinc amigues d'aquelles a les que els hi pots explicar tota la teva vida, etc. Si que és veritat que, a veure, conèixer a gent en conec a molta però... la veritat és molt dur fer la teva vida i a mesura que va passant el temps donar-te compte que per molt que tinguis una parella, la familia, els germans... et sents completament sola per no tenir algú amb qui poder desconnectar o fer tonteries o anar de copes un divendres al vespre.
La veritat que una arriba al pensament de que no encaixa o que la gent li té por d'alguna cosa o simplement per pensar diferent; ho he intentat de moltes maneres però sembla que no podre trobar mai aquella petita mitat i quedar-me amb gent que bé i que va.
Algun consell per no abocar-me molt en aquest tema i poder seguir endavant?
Estrella Dorca

Hola!
Sembla mentida, però amb el tema de l'amistat també ens han introduït fins al moll de l'os aquesta trampa de la "millor amiga". Sembla que si no tens aquesta única persona com a amistat, que ho feu tot juntes i que us ho expliqueu tot, no és amistat.
Només llegir la teva consulta ja s'endevina que ets una persona molt sociable i amb molta capacitat per conèixer i connectar amb la gent. Sembla que la vida familiar té un pes molt important per tu, quina sort!
I potser el que hauràs d'aprendre és a gestionar les persones que coneixes i quedar amb elles, conèixer-les més i veure cap on avança aquesta relació: cap a una amistat més íntima, cap a una amistat de sortir de festa, cap a una relació d'ajuda, cap a una amistat relacionada amb la feina... Deixa't omplir per totes aquestes experiències amb persones diferents i no pretenguis que ho faci una sola persona.
Amb algunes persones necessitem viure grans experiències per sentir-nos-hi connectats, amb d'altres necessitem viure-hi moltes experiències i molt continuades amb el temps, amb altres persones hi connectem a l'instant però és una connexió fugaç...  centra't en el que t'aporten i no en les mancances, d'acord?
I si et ve de gust sortir de festa, busca i apunta't als plans que et proposin! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico