dilemadelavida
Hola, m'agradaria saber que puc fer un cop la regla m'ha marxat i em surt el fluxe vaginal, cop puc fer per no tacar sempre la roba intima (no haver de portar sempre una compresa/salvasli), ja que hem fa bastanta vergonya perque les meves amigues mai taquen i jo gairabe sempre, o a l'hora de quedar amb un noi no em fa cap gracia portar-ho tacat.
Mariona Busto

Hola :)!
Si no estàs amb la regla, no és aconsellable que vagis sempre amb salvaslip o compresa. Millor portar calcetes de cotó i tranquil·la si les taques una mica amb flux. Pensa que tenir flux vaginal és completament normal. Si observessis que canvia de color, fa una olor desagradable, tens picors o molèsties, etc. aleshores hauries d'anar al metge perquè pogués valorar-ho. De totes maneres, si tens dubtes sobre si la quantitat de flux vaginal que tens és massa, o et preocupa aquest tema, podries anar a la tarda jove del teu CAP i parlar amb la llevadora, ella podrà valorar-ho i explicar-te quines opcions tens.
No hauríem de tenir vergonya per aquest tema, i si quedes amb un noi, estigues tranquil·la, ja que si t'excites estan amb ell, el flux vaginal encara augmentarà més i és completament normal! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto