AlimenTació 2
Hola, em vau dir que podia trucar, vaig trucar, em vau dir que ja em tornarien a trucar perquè en aquells moments no es podia posar la persona perquè estava en una consulta, pe`ro no vau tornar a trucar ni res... i no sé per què... no sé si és perquè tinc 25 anys o per què però bueno...
és igual ara no tornaré a trucar... ja em va costar de fer el pas de trucar...
si no em vau trucar perquè us vau despistar o alguna coses aixins, doncs no patiu que vaig amb psicòloga i psiquiatre, tot i que la psicòloga la veig cada 2 mesos o així (pq no pago)
Laura Fernández

Hola guapa,
Gràcies per contactar-nos de nou.
Et recomano que tornis a trucar. La persona que et va dir que et trucaria pel que em comenten és l'Alba. Pots trobar-la a les tardes a l'associació. Durant les tardes, l'ACAB també disposa d'un equip de voluntaris especialitzats, de manera que en cas de trucar en un horari de 16.00 a 19.30h també podries parlar amb algun d'ells.
Finalment, també t'oferim l'opció de que puguis anar personalment a l'ACAB, donat que ets major d'edat. En aquesta trobada podràs parlar amb una persona especialitzada sobre la teva situació i t'ajudarà a resoldre els dubtes que puguis tenir. Aquestes visites es realitzen de dilluns a dijous de 16.30 a 19.30. Això si, és necessari que truquis per poder reservar dia i hora.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicóloga