Lio? Novio? Res?
Hola Adolecents! Explico... Tot va començar un dia de l'estiu quan jo i ell i mes amics quedavem junts a la pisina i a fer tombs pel poble, pero el problema va ser quan ell em va demanar per sortir ,no se perque rapidament li vaig negar, pero fa un temps que m'ho rumio... i m'agrada, es guapet es bon noi ecara que la lii una mica jeje pero tmpoc vull sortir amb ell nosé es una cosa molt rara, er exemple : Estem a la classe, dons m'agradaria que em mires em sonrigues i que parlessim més.
-Què puc fer perque és fixi una mica més amb mi??
PETONS :)
InterPersonal

Hola mvR! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomano que si tu no tens les coses clares intentis donar-te una mica més de temps i deixar que passin coses i anar veient tu com et sents, què sents, què vols, etc. Fixa't en com és el tipus de relació que tens amb ell, vull dir d'amistat i de connexió. Si et satisfà, si no, etc. Si a tu t'interessa més que fer que ell es fixi amb tu, diria que pots plantejar-te ser tu més propera i amable amb ell. És complicadíssim i impossible fins i tot que els altres facin el que nosaltres volem. Reflexiona sobre aquests punts que et dic i deixa que les coses vagin passant per dins teu i a fora. Així aniràs trobant la resposta. Eli Aulet www.interpersonal.cat