dolors a causa de la masturbació?
Hola! M'agradaria preguntar-vos do dubtes.
-Moltes vegades he intentat masturbar-me amb els dit però mai he sentit plaer,l'únic que em "funciona" es creuar les cames(una sobre l'altre) mentres em vaig movent endevant i enderrera(fent força amb la panxa també) i llavors si que sento plaer pero ara fa uns quants dies que em fa mal la part inferior de la panxa,com el primer dia de la regle que et fan mal els ovaris doncs més o menys aquella zona pero sense tenir la regle, i ara he començat a notar que quan camino noto punxades en aquella zona que em fa mal.En un principi vaig pensar que eren com "agulletes " pero no desepereixen i no se si el mastorbarme m'està fent mal o si ho estic fent malement algu,també moltes vegades m'aguanto el pipi ja que em dona la sensació que tinc més plaer(es raro no se) es bó aguantar-se?
-Quan algun cop he volgut fer-me dits o simplement acariciarme no m'he trobat el clitoris o no el ser veure! No se com mirar-ho i em posa molt nerviosa.
MOLTES GRÀCIES PER TOT!
Mariona Busto

Hola Estrella7!
Doncs en principi aquest dolor no hauria d'estar vinculat a la masturbació. Si veus que no desapareix o que augmenta, el millor que pots fer és consultar-ho amb el metge.
Pel que fa al clítoris, el que podries fer és agafar un mirall que et permeti observar els teus genitals. Busca un moment de calma, sense possibles interrupcions, i observa amb deteniment i intenta localitzar totes les seves parts. El clítoris el trobaràs ubicat a la part superior, hauràs d'ajudar-te amb les mans per descobrir-lo. Pots buscar per internet alguna imatge perquè et serveixi com a guia ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto