Depilació cony i cul
Bonees!
A veure, em depilo el cony amb la Gillette però hi ha llocs on no sé com arribar-hi, en plan; just on hi ha la vagina. I llavors, l'altre dia vaig veure que també tinc pels al cul i ns com depilar-me'ls.
Em podeu donar algun consell de com fer-ho si us plaaau???
Alba Garcia

Hola bonica!
Ves amb compte amb la depilació íntima.... Moltes persones expertes en la salut dels genitals NO RECOMANEN LA DEPILACIÓ TOTAL D'AQUESTA ZONA.
Per varis motius:
- És una zona on la pell és molt sensible i té tendència a irritar-se molt amb la depilació (sigui quin sigui el mètode).
- El pèl d'aquesta zona té una funció molt específica: protegir i mantenir les condicions biològiques adequades.
- Alterar aquesta zona (traient el pèl) et posa en risc de infeccions, sobretot de fongs com la candidiasis (un fong que quan s'altera produeix: molta picor i coïssor, alteració del flux vaginal, dolor en les relacions sexuals, etc.).
El millor es que puguis intentar acceptar aquesta part del cos tal com és de manera natural. Pots depilar-te les engonals ben entrades, i la part més de dins pots retallar-ho, sense acabar de treure-ho del tot.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga