Hombros grans
Hola, primer de tot gravies per la vostra ajuda.
Jo quan era petita era molt prima i tal pero al cap dun temps als 8 anys o aixi em vaig començar a engreixar molt pq menjava molt pero cap als 11 o així vaig cpmençar a canviar i ja no soc ni grassa ni prima soc normal pero la part del hombro fins al colze o una mica mes adalt mes o meys segueix estan gordete i ns q fer per aprimar el bras em podrieu donar consells plis, pq esq portar semarretes de tirants o aixi m'acomplexa moltissim i ns q fer pq magraden les samarretes pero la part de adalt del bras no llavors ns, pq el q passa esq jo noto com q el bras esta com descompensat amb la resta del cos pq com q soc mes o menys prima de tot el cos pues els meus hombros no son prims.
Gracies per la ajuda.
P. D. Vaig al gym
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per escriure al consultori i confiar en nosaltres!
Ens expliques que tens les espatlles i els braços més desenvolupades i això no ta'grada i fa que et rallis. La veritat es que no hi ha cap remei per modificar una part concreta del nostre cos. El 80% del nostre físic ve determinat genèticament, i tal com és està bé.
Estàs a l'edat on començaràs a notar més canvis en el teu cos.
Veig que és una cosa que et preocupa molt, i segurament per això t'hi fixes molt! Això ens passa a moltes noies, ens fixem en una part concreta del nostre cos que no ens agrada i ens hi recreem, i només fem que veure lo negatiu que és allò,... etc. I acabem fent una bola molt gran de tot això. Pensa que tu ets molt més que les teves espatlles i que els teus braços! Busca altres parts del teu cos que t'agradin i així no estaràs tanta estona pensant amb això que no t'agrada, Totes tenim coses del nostre cos que no ens agraden i el que hem de fer és acceptar-ho, i estimar-nos així com som! Així de diferents, així de imperfectes, i així de guapes totes!
Si et planteges fer algun exercici o activitat física per canviar aquesta zona, primer pensa que no és necessari que canvis res del teu cos, sinó el que si pots canviar és la manera de tens de veure'l, i també tingues en compte que segurament exercitant aquesta zona, el que faràs serà desenvolupar el múscul, i això també et farà augmentar de volum.
Espero que la propera vegada que et miris al mirall, treguis el teu millor somriure i puguis dir-te lo guapa que ets! I no deixis mai de posar-te samarretes curtes o de tirants perquè estic segura que si que et queden bé!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga