Com oblidar
Fa un any vaig tenir una amiga que va ser molt especial per mi , era diferent . Ens barallavem molt , pero la necesitava a ella abans que a ningú i ha segut la persona que mes m'ha marcat .Tenia problemes i jo sempre l'ajudava fins q un dia ens vam barallar i la nostra relació es va tallar de cop .Era una relació complicada però per mi ho era tot i no he deixat ni un dia de pensar amb ella perque la trobe molt a faltar i nose com fer per oblidar-la d'una vegada perque no puc i ella ja no s'enrecorda de mi . Ja duc un any així.
Estrella Dorca

Hola,
Primer de tot m'agradaria dir-te que qualsevol relació, ja sigui d'amor o d'amistat, ha de ser equilibrada. És a dir, que les dues parts aportin la mateixa energia a la relació. Tinc la sensació que aquesta amistat partia d'un desequilibri on tu donaves molt i potser no rebies gaire.
Entenc que la trobis a faltar, que tinguis moment en què no sàpigues com superar aquesta amistat, però crec que necessites posar-la al lloc que realment li correspon.
Intenta fer una mica de balanç sobre la vostra trajectòria, què has fet tu per ella i què ha fet ella per tu? En algun moment vas sentir que no et corresponia com tu ho feies?
Oblidar una amistat, una relació, una parella... no és gens fàcil. Cal un primer pas de situar realment la seva importància, després una mica de distància i finalment un aprenentatge:
• Quines coses t'agradaven d'aquesta amistat?
• Quins aspectes vas trobar a faltar?
• En què et va fallar?
• Quina serà la línia vermella a partir d'ara? (quin comportament no acceptaràs de ningú).
Mica en mica veuràs com la pèrdua es va esvaïnt i tu podràs començar noves amistats.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico