Asexual
A veure jo tinc 2 coses que em preocupen sobre el sexe o relacionat.
1 és que jo penso que sóc asexual, perquè quan diuen allò "que bo que està", doncs jo no penso en aquestes coses, només penso té un cos que està bé, com per exemple també penso de les noies, quan veig noies que sempre em comparo... Em sembla que m'agraden tant nois com noies però no n'estic segura.
2. ja ho vaig comentar que, a veure ho vaig fer amb un noi amb 3 dies diferents 3 cops, i els 3 cops em va fer molt de mal (era el 1r cop que ho feia) i fins i tot va marxar el preservatiu, ell havia tingut ja relacions sexuals i mai li havia passat, només amb mi... (ah i el noi ni m'agradava ni em posava ni res), però els tampax tb em fan mal i he provat de posar-me un dit dins la vagina per a veure si tenia vagina i un m'hi cap, però fa una mica de mal, i 2 dits ja no em caben. Noto una sensació molt rara quan poso el dit dins meu, noto òrgans dins la meva vagina. Lo únic que puc fer és anar a un/a fisioterapeuta del solc pelvic o com es digui? És que em fa molta vergonya.
Lo que em preocupa de tot això és que no sé si mai em podran posar el penis dins la meva vagina i sobretot sobretot em preocupa tema fills, quan vulgui tenir... potser no puc tenir-ne per això que dic que em passa, i el meu gran somni a part de ser psicòloga és ser mare...
Cristina Albó

Hola seta94,
Sobre el tema de l'asexualitat, no ens queda clara quina és la pregunta. L'asexualitat és la manca d'atracció sexual cap a altres éssers o la manca d'interès pel sexe. El que dius que creus que t'agraden tan nois com noies, faria referència a l'orientació sexual, però això ho definirà de qui t'enamoris. Algunes persones asexuals expliquen que tenen orientació sexual però que aquesta és afectiva, anomenant-se com a orientació homoafectiva, heteroafectiva i/o biafectiva.
Pel que fa al tema del dolor, en primer lloc, és important estar excitada quan tinguis relacions sexuals (sola o acompanyada) ja que si no ho estàs, el teu cos estarà tens i no erotitzat, per tant, no es relaxarà i la musculatura es contraurà.
El recomanable pel que ens expliques seria que acudissis a una consulta fisioterapèutica (especialista en sòl pelvià) per a poder conèixer aquesta zona del teu cos, millor la percepció i la consciencia de la mateixa, així com detectar i tractar si hi ha algun aspecte físic a millorar (contracció en la musculatra genital, per exemple).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com