Ajuda!
Olaa!Magradaria que hem poguesiu ajudar com pugesiu. Tin 13 anys i fins ara no he tingut mai un novio.Estic molt deprimida.No entenc perque,totes les meves amigues hem diuen que soc molt guapa i que he de tenir paciencia perque cada cosa be al seu temps.Ho en entenc,pero io soc una persona que desde petita he desitjat poder tenir un novio,i tot el rollo,i ara, no entenc perque no puc fer relitat el meu desitg.Hem podeu donar algun consell?Que puc fer per no pensa sempre en aixo i ficarme nerviosa?
Moltes gracies:D
InterPersonal

Hola Saby! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que pots estar bne tranquil.la, eprquè el teu desig tard o d'hora es cumplirà. A veure, se que no et satisfà que no et digui que serà demà! Però aquestes coses no les podem controlar!!! Arriben quan han d'arribar. Ara estàs a l'entrada d'una època amb moltes novetats: gent, trobades socials, experiències, etc; aquí és quan van apareixent les novetats a la nostra vida. Et diría que és una bona decisió la de deixar de pensar en això tot el dia!! Et diría que de moment et centris en el que tens , en tu, en els teves amistats, en el que t'agrada...perquè això et farà estar satisfeta i tranquil.la. I si a cas, quan hagis après a estar bé en el present, lo següent ja anirà arribant!! Així que pensa en totes les àrees de la teva vida i en passar-t¡ho bé i gaudir i aprendre de totes. Obsesionar-te per una i prou porta a la infelicitat això és molt greu per un mateix! No basis la felicitat i els teus desitjos en una altra persona, A LA VIDA HI HA MOTLES COSES QUE HEM DE CUIDAR I GAUDIR PER ESTAR SATISFETS! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat