Amor
Hola!! Tinc 16 anys i desde fa uns mesos que em vaig fixar en un noi que en té 22, ell treballa a una botiga i moltes vegades vaig a comprar-hi per poder parlar amb ell. El vaig buscar al facebook pero no se si enviar-li una solicitut perquè nomes el conec de la botiga i crec que es massa aviat, necessito consell
moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Està molt bé el que fas d'anar a comprar per parlar amb ell. Crec que vas per bon camí, segueix així! Ves-te deixant caure de tan en tan. Parlar amb ell et donarà informació de com és i així, a poc a poc, vas veient si t'agrada com és i s'hi val la pena anar seguint fent passos. Pel tema del facebook, si no n'estàs segura dóna't temps! No tens perquè decidir-ho ja. Arribarà un moment que et sortirà la resposta. Espera, doncs, un temps i després valores enviar-li la sol.licitud i a veure què passa. Sort! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/ fcbk: Elisabet AUlet Psicòloga