Molt urgent!!!
Bones!!
Fa casi dues setmanes que vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio i se'ns va petar el condó. De seguida vam anar al centre mèdic a pendrem la pastilla del dia després.
Fins aqui tot bé, però al cap d'uns dies ho val tornar a fer i se'ns va tornar a petar quan ens vam acabar de fer-ho.
Ens pensàvem que al prendre la pastilla un cop ja em vindria la regla, però fa casi dos setmanes d'això i encara n em be!!!!
Que tinc que fer??
Mariona Busto

Hola Hola9898!
La pastilla de l'endemà s'ha de prendre com més aviat millor després de la relació sexual de risc. Si passats uns dies, torneu a tenir relacions i el preservatiu es torna a trencar, la pastilla que vàreu prendre no té afecte en aquesta segona vegada... Si ja fa dues setmanes d'això, és massa tard per tornar a prendre la pastilla d'emergència. Per tant, si ja han passat 21 dies des que te la vas prendre i la regla no t'ha vingut, la recomanació seria que et fessis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Estaria bé que reviséssiu els preservatius que teniu. No és habitual que es trenquin dues vegades seguides. Mireu que no estiguin caducats, que estiguin en bon estat, etc. i si tot està correctament, mireu si l'esteu col·locant correctament en el penis en erecció i que no es mou de lloc mentre practiqueu relacions sexuals.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat