No se fer-me dits?
Hola bones tibc un problema i és que quan em faig dits, fregant el clitoris mai penetrant eld dits i això mai em corro faig algo malament?
Cristina Albó

Hola La nena rebel,
Possiblement no estàs fent res malament, l'objectiu de la masturbació hauria de ser conèixer el teu cos, si amb això arriba l'orgasme, genial, i si no arriba, almenys hauràs connectat amb el teu cos i el teu plaer.
Si tenim el cervell i la ment, pensant en arribar a l'orgasme, ens estem perdent el que el cos està sentint amb l'estimulació que li estem donant. Per tant, intenta estimular-te mentre el teu cap es centre en fantasies, en sensacions, en pensaments eròtics, etc.
T'adjuntem, un vídeo on unes estudiants d'infermeria van gravar amb una rèplica de cos femení, diferents tècniques de masturbació femenina:
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com