Temitaaa
Hola adolescents, tinc dues consultes susplau contesteu les dues.. porfaaa
Fa uns dies que noto que timc el toto per dir ho aixis, sec i irritat. Em pica bastant i no tinc ni la meitat de fluxe que tenia abans. Com que no crea fluxe fa que no estifui gents gents hidratat i esta mazo sec que pot ser? I que hauria de fer??
Jo tinc lio des de faa un mes o aixi i m agrada molt liarme amb ell i tot. Lo que passa es que a mi m encanten els petons al coll i nose per que ell mai m en fa tot i que algun cop mentres ens liavem li he deixat anar "fes me un xupeton" ell nomes m en va fer un i super fluix. Llavors la meva pregunta es com li puc indicar mentres ens estem liant o just abans de fer ho que vui que em besi el coll o q em fagi un xupeton?? Pero en plan sense gaires paraules o sense haver de parlar, nomes amb llenguatge corporal o aixi... no ho se espero que em pugueu ajudar.
Moooltes gracieees guapxxxssss
Cristina Albó

Hola https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">juieta,
T'intentarem respondre a les dues preguntes:
La primera: Em pica bastant i no tinc ni la meitat de https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">fluxe que tenia abans. Com que no crea https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">fluxe fa que no https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">estifui https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">gents gents https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">hidratat i https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">esta https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">mazo sec que pot ser? I que hauria de fer??
El més recomanable seria que acudissis al metge, ginecòleg, per a què pogués explorar què pot estar passant.
La segona: com li puc indicar https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_green.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">mentres
ens estem https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">liant
o just abans de fer https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">ho
que https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">vui
que em besi el coll o https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">q
https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">em
https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">fagi
un https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">xupeton
?
Dient-li, explicant-li el que desitges, és impossible que ho endevini si no li ho dius. La comunicació en la parella i en la sexualitat són imprescindibles. Serà interessant saber què li agrada a ell i què no, potser a ell no https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">li
agrada fer https://www.softcatala.org/themes/wp-softcatala/inc/languagetool/images/squiggle_red.png
); cursor: default; color: rgb(102, 102, 102); font-size: 16px; background-position: left bottom; background-repeat: repeat no-repeat;">xupetons
...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com