Amor real?
Bona tarda,
Fa un any vaig conèixer una persona meravellósa, vaig enamorar me d’ella en la primera mirada. Però ella tenia parella, per tan la cosa era complicada. Vaig estar un parell de mesos molt fluix i trist fins que una amiga em va dir que escrigues una carta on li deixes clar els meus sentiments i quan cregués arribat el moment li dones. Vaig fer-ho i un Després de donar-li va respondre que eren bona persona i li habia agradat el detall però que no volia res amb mi, que ja tenia una relació. Una setmana després ho va deixar amb la seva parella per la complicació de la distància( perquè ell estudia lluny). Ara no se que fer... encara no me la he tret del cap però segur que no voldrà res... Em doneu algun Consell?
Estrella Dorca

Hola!
Aquesta persona ha estat molt clara amb tu. No sent el mateix per tu. Per tant, per molt mal que faci, ho hauràs d'acceptar.
El fet que la seva relació s'hagi trencat no implica que tingui a veure amb la carta que li vas donar. Possiblement estarà passant per un moment complicat i dolorós, així que dona-li espai, respecta la seva decisió i intenta passar pàgina.
L'únic que pots fer per ella és assegurar-te que té persones al costat que li podran donar suport, d'acord? Però no és el teu paper, perquè si t'hi apropes massa és probable que aquesta situació et pugui confondre i el procés d'acceptació del desamor sigui més dolorós.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico